Kızlar geçen haftalarda sancım vardı 1 cm açıklığım oldu sonra müdahaleyle sancım kesildi ciğer geliştirici iğnem yapıldı 2 gün önce de kontrolümde doktorum rahim ağzın kısalmış dedi ama bebeğin kafası tam kanala oturmamış hafif yanda dedi bugün ise çömeldiğimde tık diye bir şekilde bebek döndü yerleşmiş gibi ortalama bir haftadan beri de sürekli adet ağrısına benzer ağrım var belim de dahil ağrıyo ve herkes göbeğimin düştüğünü söylüyor sizce doğum ne zaman olur