senabsr Merhabalar, 10 haftalık hamileyim doktorum değerlerime baktığında folik asit değerlerim yüksek olduğu için regenesis Max verdi sadece iki günde bir alman yeterli dedi. Şüphe içerisindeyim ister istemez hata yapmıyorumdur değil mi?
ayseguldm Folik asit aslında bir vitamin. Ve yeşilliklerden alabiliyoruz. Fazlasını zaten idrar ile atıyoruz. Fazlasında sorun yok eksikliğinde sorun var. Kan tahliline göre yeterli folik asitin varsa vücudunda doktorun seni ekonomik bir yükten kurtarmış. Daha az ilaca para vermen için. Ama doktoruna güven hissetmiyorsan hergün içmenin de sana bir zararı dokunmaz. Paranı çiş ile atarsın sadece. İçin nasıl rahat edecekse öyle davran. Ama benim doktorum 2 günde 1 dese ben öyle yapardım.