melre Selam 14ocak hcg 14.8 18 ocak 39.8 22 ocak 323.7 hcg değerim çıktı yorumlar mısınız nasıl ile gebeliğim hiçbişey bilmiyorum me yapmam lazım ne yapmamamlıyım bilegilerinizi lütfem pylaşın
eminaas melre aynı hastanede mi verdiniz iki günde bir verilen iki katı olmalı sizinki 4 gün sonra öyle olmuş
cansukandemir53 melre seni üzmek istemiyorum ama kimyasal olabilir 32ye düşmüş bnde yaşadım bunu 31 ile öprendim ilaç takviyesi ile 70 e kdr çıkardık sonra dok.dediki kızım ilacı bırak kanaman başlasın sağlıklı gebelik değil dedi
gebeskapbulba Benim bildiğim 2 günde bir 2 katı olması lazım seninki iki katı artmamış, en son ne zaman adet görmüştün
melre gebeskapbulba 27 kasım aon reglim geç dollenme olabilit çünkü reglim zaten aralıkşarı 30 35 gün ara ile oluyodu masıl yanı bu değer
rmeysaerdem melre Bende şimdi okudum sanırım son regl tarihiniz 27 kasım benimde öyle ben 29 aralıkta 92 değerle öğrendim düşüktü biraz. ⅘ haftalıkken sanırım 5 keseyi gördüm Son regl tarihime göre 7 haftalıkken doktora gittim kalp atımı basladı ama sesini dinlemek için haftaya tekrar gel dedi ona göre 6 haftalık gözüküyordu gittim dinlendik çok şükür ama mesela son regl tarihime göre 1 hafta geriden geç döllenme olmuş olabilir dedi. Bence bi doktora git bak kese varmı diye zaten şuan olmus olması gerekir
melre rmeysaerdem Bel gün sonra randevu aldım hcg değeri 300 lerdeydi en son biraz daha beklemek istedim kese görünmesi için
rmeysaerdem melre Evet evet en iyisi ama olumsuz düşünüp kendinizi üzmeyin biyerde okumustum kese bile görülmesi beta 1000 olunca oluyomuş zaten sağlıklı bi gebelikte siz gidene kadar olmuş olur Umarım herşey gönlünüzce olur
aselesea melre mesajları net okuyamamislar 323 ü 32 diye yorumlamış sanırım bence değeriniz gayet normal iki günde bir en az 1.5 katı artması lazım ve verdiğiniz sağlık kuruluşuna göre rakamlar aşağı yukarı değişebiliyor sakin olun bı kadın doğumcudan randevu alıp görünün ultrasonda kontrol edilir sizi yonlendirir zaten bu süre de sizde ağır iş yapmayin kendinize dikkat edin İnsAllah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza
cansukandemir53 melre ben 30kardqki değerini diyorum. 300 e çıktını yazmamıssın yada farketmedim yazdıgını yoksa gerisi ilgilendirmez beni negatif düşündüğüm yok be istedim bana kimse cvp vermemişti 1.50sene önce bilgilenmemiştim seninkini okuyunca dedim bilgisiz kalmasın
gunes111 Ayyy kız enson 323 kusur olmuş dıyor siz hala Siz hala o ilkindesix donuncucı güzel yani bazen lebortar tam söylemez o gün belki bir yanlışlık oldu sonu 30 düşmemiş 323 olmuş aaa sizde ne kadar negatif düşünüyorsunuz
zeyceyy melre en son değerinize göre bu hafta değerinizin 1000 üstünde olması gerekir. Bu da kesesi görülecek anlamına gelir. Bu hafta doktor randevusu almanızı tavsiye ederim.