EsraakanY Cansutkk 35 deyim 2.500 kiloyu. Doktor zaten senden 4 kilo bebek falan çıkmaz dedi :) 3. 200 civarı doğar dedi.
EsraakanY Cansutkk en normal bebek kilosu zaten bu haftalarda standart doğum yapacağız sanırım Allahın izniyle :)
EsraakanY Cansutkk yok canım olmuyor ama akşam 7 den sonra yemek yediğimde oluyordu. Artık sadece akşamları meyve ve kuruyemiş yiyorum onlar yapmıyor.
EsraakanY Beyzagzn hayır canım o haftalarda 1600 Dü benim birden 750 gr aldı işte zaten karnın birden büyüyor korkma. Son haftalarda haftada 200-250 gr alacak. Muz kaşar peyniri ceviz ve yumurta tüket kilo aldırır
Fison Minigimgelse nesi geri ya ben anlamıyorum bu doktorları nette hep normal yazıyor üzülme sen utrasyonda olduğu gibi çıkmıyor bebekler ve daha 4 haftan var canım 3 geçer
Minigimgelse Fison valla sorma canım yaa insanın morali bozuluyor ister istemez inşallah dediğin gibi olur tahminden fazla doğar bebişim :)