pervuzz ben sezaryen olmaktan çekiniyordum ama ilk gebeliğimde 41. haftada zorunlu sezaryen oldum. tek şikayetim öksürürken ve ya hapşırırken dikişlerimin acımasıydı. onun dışında çok şükür kolay atlattım. spinal anestezi aldım, doğum sonrası 2. saatten sonra kendim ayağa kalktım ve yürüdüm. bel, baş ağrısı çekmedim asla. e kişiye göre değişir tabi ama ben memnun kaldım.