Ruyasekr2089 bende Salı günü gitmiştim pazartesi tekrar görüşelim kilosu bi tık fazla gidiyo 39 bitmesini beklemek isterim erkek bebekte ama beklemeyebiliriz dedi . Bende kendim zarf attm 26.1.26 da alırsınız diye düşünmüştük demiştim 😁 oda zaten sezeryan diye hazırlıklı gelin siz dedi kanlarınızı da alalım hazır olsun herşey diyip karar vermiş olduk sizde öyle yapın bi sonraki gidişte 😁