_leylaugur Merhaba hanımlar son günlerde gördüğüm haberlerden çok etkilendim sizde hemşire tutumları hakkında endişe duyuyor musunuz ?
Havin49_ _leylaugur bizim hemşireler çok iyi ama haberlerden sonra çok korkuyorum her gün bebeklerim aklımda
Gokturkmom_ _leylaugur Herkes aynı değil,Allah ilk önce vicdan versin herkese.Kimsenin bebeği de ayrı kalmasın düşmesin oralara inşallah🙏🏻💙Sağlık sıhhatle büyütelim hepimiz
Arel_ Havin49_ Allah yardımcın olsun valla . Devir cok kötü olmus kimsede vicdan kalmamıs saglıkla kavusursun insallah yavrularına sıkıntısız sekilde .