momy9 10 yıldır bu sektördeydim ancak perşembe günü istifamı verdim. Bi kere 2015 te para biriktirmek için kariyerden başvurup girmiştim. Şehir değiştirdim, evlendim çocuğum oldu ikinciye hamile kaldım ama yine de çalıştım. Gözünü korkutmak istemem ama bahsetmişler zaten çok sağlam mobbing yaparlar. Sadece çağrıma bakarım dersin, kalitesi ayrı takım lideri ayrı istekleri hiç bitmez, süreçler sürekli değişir. bir firmaya bağlı olursun evet ama seni istediği projeye verebilir 2.5 yıl trendyolda çalıştıktıktan sonra hop yarın banka projesine geçiyorsun diyebiliyorlar mesela sıkıntılı ve ücreti asgari ücret. Yol ücreti olmaz home office projelerinde, yemek ve az da olsa internet desteği olur. Bunlar gıda kartına yüklenir maaşa eklenmez. En düşük birimden başlarsın. Kıdemin arttıkça süreçlere katılıp Takım lideri, kalite uzman yardımcısı, vs şeklinde yükselebilirsin. Eğer gelen çağrı projesi olursa kısmen rahat tabi yoğun projeler günde 150 160 çağrı görüyordur. Hızlı konuşman, kaliteli konuşman gerekir. Molana zamanında çıkıp, mola aşımı yapmaman, geç login olmaman devamsızlık yapmaman lazım çok sıkı tutuyorlar. Farklı birimler olur kendi içinde, çağrı kanalı, yazılı kanal, chat bot kanalı sosyal medya kanalı falan. İçine girince çok büyük bir dünya ya sever uzun yıllar yaparsın ya da 2 hafta bile dayanamazsın. Umarım yeterince açıklayıcı olmuşumdur.