Belirtiler bitip de bebek hareketlerini hissedene kadar olan o ara gerçekten stresli. Ama az kalmış yakında hareketleri hissedeceksiniz ve anne buradayım diyecek size. Birazcık sabır be sakinlik gerekiyor maalesef. 5-6 hafta sonra annecim bir dur da uyuyalım bile diyeceksiniz belki 😍