ay hayırlı olsun canımm🥹😍aynı dönemizzz benimde sat 28 benden 3 gün öndesin 30 yaşındayım😂🙏🏼aynı dönem aynı yaşta anne olmak Allah isteyen herkese nasip etsin. Ama ben de tedirginim henüz kan veremedim dpo9 da yakaladım çok erken, her gün test yaptım regl tarihim yarın çok şükür hepsi de koyu çıktı gün geçtikçe ama insan çok korkuyor yarın sabah kan vereceğim inşallah güzel sonuç alırım 2 şubatta da doktor kontrolum var senin sonuclarına göre kendimi de hesapladım betam sana yakın çıkabilir 🙈