nevinbulyaman İlki 6.9 iki gün sonra ikinci 41.6 dört gün geçti kan verdim kaç olması gerekir bilgisi olan
buketdeniz19 nevinbulyaman 150-200 arası çıkarsa iyi olur canım ilk günlerde beta hızlı artar inşallah güzel sonuç alırsın
nevinbulyaman @sepselin 41.6 dan sonra 4 gün oldu işte bakalım kaç çıkıcak 1.5 saate düşer e nabıza dedi bekliyorum
keleebeeekkk nevinbulyaman bence daha fazla çıkaxak 6dan sonra hızlı artmış benimde böyleydi 162den 727çıkmışyı bir sonrakinde kese gözüktü hemen hızlı yükselmişti seninde öyle duruyor
nevinbulyaman @keleebeeekkk amin inşallah peki size bişi sorabilirmiyim sanki böyle regl olucakmış gibi ağrı sancı var o normalmi
keleebeeekkk nevinbulyaman evet ben zaten adet olucam diye bekliyodum olmuyodum doktor test ver demesiyle öğrendim
nevinbulyaman @keleebeeekkk normalde zaten 22 ocak regl günümdü geçti ben biraz erken öğrendim ama insan tedirgin oluyor ister istemez
keleebeeekkk nevinbulyaman 6haftadan sonra azaldı benim şimdi tek taraflı bazen oluyor 6.haftada bulantım başladı
nevinbulyaman @keleebeeekkk maşallah size Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde iki gündür midemde yanma var