Busraaaakkk gittiğim
Hastane üniversite hastanesin her ay doktor değişiyor bölümden geçen gittiğim de doktor değişmişti kendisine sordum bebekte böbrek genişlemesi var dedim aydına gittim ordaki doktor da çalışmıyor hiç dedi böbreği üniversitesi hastanesinde ki yeni doktorum nasıl kesin konuşuyorlar dedi çalışmıyor diue dogumduktan sonra belli olur çalışıp çalışmadığı kontrolleri yapılır dedi içimiz biraz rahatladı öyle diyince yine Allahtan geldik Allah gideceğiz Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah 🙏🏻 isteyen herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah