lovebanb Ayyy 34+5 deyim. Bebeğin de benim de kalp atışım çok yüksek. Ateşim de var. Bebek nst de 192 nabız, benim 145 falan. Yatış verdi doktor. sezaryen olacaktık zaten ama sizin bildiğiniz böyle olup erken sezaryene alınan oldu mu
lovebanb Lexias badeninkardesi Tansiyonumu bi ölçeyim ensem ağrıyor dedim, Nabzım dinleme halindeyken 147 çıktı biraz da nefes darlığı vardı zaten. Acildeki doktor bişey yok ciğerlerin temiz influenza değilsin. Parol iç yat bişey yapamayız dedi. Ben de dedim ki bebek? Bebeğime bişey olduysa? E hadi için rahat etsin bebeğe bişey olmaz da böylen durumlarda neyse bi nst çek dedi. Nst de 190 ları görünce sancı da 90 larda çıkınca doktor yatış verdi. Ara ara iyi ara ara tekrar taşikardi oldu bebekte. Şimdi iyi şükür sabahtan beri serum takıyorlar