Hmyr_ygt bence doktora gitmelisin hemen seni korkutmak gibi olmasın ama ilk bebegimde normal doğum olcakti çocuğun boynuna kordon dolandığı için çıkamamış bide kalasını yapmış hemen fark edip apar topar sezeryana aldılar çok şükür sağlıkla aldık kucağımiza simdi 3 yaşında 😊