minecikk çok geçmiş olsun canım. Benim gecen sene başıma geldi. Genel cerrahiye gittim hap ve krem yazdı ama bu sadece iltihapi kurutur sonra ameliyat dedi. Mecburen ameliyat oldum ondan sonra şükür geçti üç tane dikiş atıldı sadece, hemen ameliyat olduğum için. Ama bekledikçe kıl uzadıkça dikiş sayısıda artiyormus. Mesela eşim bekarken baya ertelemis gitmemiş 40 tane dikiş atılmış. Ama hamileyken nasıl olur bilemiyorum bir doktora danış istersen