ayseguldm ayy evet gerçekten aslında tek yalnız büyümelerini falan sonrasına düşününce istemiyor insan ama yakın yaş aralığı olması herzaman iyi olan şeyde bazılarımız benim gibi olanlar cesaret edemediğimizden bunları yaşıyoruz bocalamak gibi , ara açık olunca özellikle , en iyisi gerçekten hemen 2. Yi düşün arayı açma diyenler haklı ama işte o zamanda o psikoloji de olmak 😞 hayırlsı inş artık sadece aynı korkular aynı şeyler doğum kilo vs bunlar 😞😭