Ebruyar valla ben de doğum paketi almadım, sadece doğum yapacağım özelde. Fiyatları konuştum, doktorla ön görüşme yaptım. Normal muayene ücretlerini de sordum. Doktorum doğumdan önce iki kere falan muayene gel dedi bana ki ben de doktora alışmak için en az iki üç muayene gitsem iyi olur dedim. Onu da muayene ücretini ayrı veriyoruz herhalde. Nst vs isterse ben devlette yaptırıcam derim. Devlette bir tane yaptırdım hatta. Hem devlet hem özel olmuş olur takibim.