Kızlar büyük ihtimalle sezeryan olacağım kendi tercihim de değil insanlar soruyor haliyle sezeryan diyince çok zor olur,yürüyemezsin,sütün gelmez,bebeği emzirirken karnın ağrır,o yara yıllarca ağrır,bel sırt ağrısı yaşarsın vs vs daha aklıma gelmeyeb bir çok şey sayıyorlar özellikle bunu normal doğum yapanlar yapıyor bu kızın son ayı sezeryan olmak zorunda kalıyor bu şekilde konuşup etkilemeyelim diyen yok yani anlatıyorumda benim isteğim değil mecburum diyorum (makat geliş,gebelik şekeri, tek arter yüzünden sezeryan olacağım )ama yok illa normal dene Normal doğum güzellemesi yapmaları o kadar morelimi bozuyor ki ister istemez doğum korkusu oluşmaya başladı ve bunu malesef yakınlarım yapıyor zaten pskolojik olarak stresli bir hamilelik yaşadım üstüne doğum korkusuda eklendi söylüyorumda yanımda konuşmayın etkileniyorum diye ama yok anlamıyorlar .