victorya Arkadaşlar doktor hersey yolunda diyip gönderdi beni bebeğimin boyunu kilosunu vs merak ediyorum bunları nerden görebilirim Devlet hastanesine gidiyorum?
twobabymomm victorya banada bilgi vermiyolar sekretere söylerken duyuyorum ben de haftasına uygun diyip gönderiyorlar e nabizda yazmiyor ama bilgi
victorya duygunisa Doktorun hastası çoktu her şey yolunda bir ay sonrasına tekrar randevu alın Verdiğim ilaçları alın dedi hızlıca çıktım
twobabymomm victorya aslında ne güzel olur ultrason resimleri falan yuklense🤭sadece detaylı ultrasonu yukluyorlar e nabiza