cadii emosuum çok kötü kusma mide bulantısı 15 haftaya kadar hiç bişey yiyip icemiyordum baş ağrısı benim için çok kotuydu
Havin49_ emosuum benim suları az fln dediler ölür dediler psikolojik olarak kötü geçti ama bulantı vs hiç yoktu sadece aşırı iştahsızdım doğurana kadar da hiç öyle aşırı bi iştahım olmadı
mertrugs emosuum çok kötü geçti 14e geldim çok şükür ama bulantım baş ağrısı hâlâ fena hâlde. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize 🤲🏼
mertrugs Havin49_ sizin suları başlarda da mı azdı kaçıncı haftadan sonra dediler acaba. Bebeklerinizi görebiliyor musunuz küvözde durumları nasıl
Havin49_ mertrugs 14 haftalık dediler bol bol su ve havuç tükettim 18 de düzeldi bebeklerim küvezde belirli günleri var gidip görüyorum biri iyi birinin hayati tehlikesi devam ediyor
mertrugs Havin49_ inşallah ikiside çok iyi olup sağlıkla tez vakitte evinize,kucağınıza gelicek rabbim bütün evlatları ailesine bağışlasın. annelerinden bebekleri ayırmasın 🤲🏼🤲🏼
selinkese Benim de 1. Teimesterda mide bulantım vardı ama çok ciddi değildi çok uykum vardı yorgun halsizdim mide bulantım 17. Haftam gibi geçti