Kızlar 23 aralıkta doğum yaptım ve kürtaj oldum 2 gün evvelde regl başladı lakin kanamam çok ve başım dönüyor sürekli dün bi arkadaşım gelmişti şu fenomenlerin kullandığı zayıflama kahvesinden birer tane içtik ilk kez içtim bende acaba o mu etki etti diyorum😬🥲 ya da normal midir acaba kar kış il e de gidemiyorum kadın doğuma yollar kapalı anlam veremiyorum 🤷♀️