ilayy1409 Yademm Nst bağlıyor agrı çıkmayınca gönderiyor ekstra birsey demiyor hem özele hem devlete gidiyorum devlettekiler sorun yok diyor özeldeki beni daha da panik yaptırıyor ama benim 28. Haftadan beri kasılmam var açılma vs yok sorun yok diyorlar
ilayy1409 vanilya_kokusu_ önerdiler mi peki vurulun diye veya ne dediler ne yapmamız gerekiyormuş her doktor farklı konuşuyor
vanilya_kokusu_ ilayy1409 hayır önermedi iki haftada bir kontrol dedi doktor dedi fitilini kulann dikkat et korkma inşallah bisue olmaz 26 haftalıkken 25 mm çıktı 29 da 24mm pazartesi 31 olacam giderim büyük ihtimalle 36 ya kadar dayansın diyirum o bile Yeter bana 🥺
sirius8 ilayy1409 ben 19 haftalığım kasılmalar oluyor bahsettiğiniz şekilde , doktor bana Endol verdi . Serklajlı gebeyim bende erken doğum öyküm falan var , rahim ağzında kısalma oluşuyor
ilayy1409 sirius8 kaç mm kısalmanız ben 31 haftalığım 25 mm bir de siz 2. Trimesterdasınız ya sanırım bu ilaç 3. Trimester a uygun değil öyle yazıyor
sirius8 ilayy1409 evet genelde 32. Haftada bırakılıyor. Ama sizin haftalarınızda da nidicard veriyorlar diye hatırlıyorum yada adalat . Endolün maalesef suyu azaltma gibi bi özelliği varmış da hergün atmamaya çalışıuorum sertleşme çok olursa atıyorum sadece
Fuunndaaa ilayy1409 onu bilmiyorum lir hafta önce kontrolüm vardı doktor herşey gayet güzel dedi sadece
cansuvet ilayy1409 bana acilden gittik diye iğne yaptılar. Ama benim çok sorunum var kolestazım da var zaten ciğer geliştirici falan da oldum fitille çözülmezdi büyük ihtimal
gonull25 Ben de 31+5 teyim çok kasık ağrım oluyor kasılma oluyo ara ara korktum rahim kısalığı falan yoktu aslımda ben de bir de bu rahim kısalığına normal ultrasondan mı bakılıyor alttan muayene ile mi bakılıyor