Kızlar bugün 34+4 olduk. Sabahtan beri bi değişik hissediyorum ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum nefes alamıyorum sanki karnıma taş bağladılar sanki çocuğum birden 2 kilo aldı ay çok ağırlaştım ya çok değişik bir his. Acaba doğum kanalına felan mı girdi. Sizler ne durumdasınız? Salı günü doktora gideceğim çok merakla bekliyorum ❤️❤️zaten önden gidiyordu 33+0 2500 kg idi iyice mi büyüdü bilmiyorum taşıyamıyorum resmen 🥹