ecemk94 bebekkaplan isimler ayrı ayrı ikisi de çok güzel bence. Ama Umay öztürkçe bir isimken Devin öztürkçe değil diye biliyorum. Umay‘ın yanına yakışacak öztürkçe bir isim düşünebilirsiniz belki😊
carolina07 bebekkaplan daha bugün konuştuk kızım olacak gökçe koyucaz ikiz kız olsaydı diğerini birce koyardım dedim☺️
busrabaskal bebekkaplan Umay 2025in en çok kullanılan isimlerinden olmuş bence değiştirseniz güzel olur Ha öneri olarakta Mihrimah mihrişah