Bende de aynı durum var, bugün tam 29 hafta olduk ama 2-3 gündür aşırı durgun. Canımı acıtıyordu önceden hareketleri şimd acıtsın diye dua eder haldeyim. Sıfır hareket değil ama çok çok azaldı. Bir de şu 10 hareket olayını nasıl sayıyorsunuz acaba? Günde 10 hareket mi yoksa 2 saat içinde 10 hareket mi? İnternete sorduğumda 2 saat içinde 10 hareket diyor 😵💫 bizde bugün hiç öyle birşey olmadı mesela çok tedirginim, moralimi bozmamaya çalışıyorum ama neden bu kadar zayıfladı ve azaldı hareketleri bilmiyorum 😞