aygunmor 12 haftalık hamileyim. Karnım çıkmaya başlamış. İkinci hamilelik bu. Normalmi acaba? Pantolonlarımin beli dar olmaya başladı((.
annekiz6141 aygunmor normal.. Genelde ıkıncı gebelıkte erken cıkar derler bilmiyorum benım de ıkıncı gebelik ama benım kızımda da erkenden cıktı göbeğim 🥰
Semilk05 aygunmor normal bende 15. Haftadayım sanki 5 aylık 2. Hamileliğim ama ilk bebeğimde 5. Ayda belli olmaya başlamıştı
Sdf2001 aygunmor ilk gebeliğim şuan 22. Haftada karnım cıkmadı sanki hanile değilmişim ama o gün çok yemişimde göbeğim cıkmıs gibi dışarıdan farkedilmiyor zaten
Busranur_mnts aygunmor 2. De daha çabuk çıkar diyorlar benim ilk gebelik 16 17 gibi belli olmaya başlamışrı