ayse_bm Kasıklarımda ara ara ağrılar gelip gidiyor. Vajinamda batma hissediyorum. Gün içinde 2 saatte bir kasık ağrım oldu. Bel ağrım da ara ara gelip gidiyor. Doğumun başlama belirtisi mi bunlar. 38+ 4 . haftayım bugün
Ruyasekr2089 ayse_bm bende de bu durum var karnım sertleşiyor ama sertleşince bi ağrı olmuyor. Garip bi sızı giriyor kasıklarıma doğum sancısı mı bu acaba bilen var mı
esragny ayse_bm yalancı sancıdır doğum sancısı düzenli gelir takip edin sancılarınız 10 dk düşerse hastaneye gidin zaten sancılar gelince anlarsınız doğum sancısı olduğunu
zky_ ayse_bm bende 32. Haftada olmama ragmen sizin yaşadığınız bu durumları yaşıyorum o yüzden sordum. Allah yardımcıniz olsun sizinki yakındır
tugbaustuntas Ruyasekr2089 benimde öyle oluyor özellikle oturur pozisyonda olunca uzaninca geçiyor yalancı kasılmalar bunlar gerçek sancı belden kasiklara doğru iniyormus adet gaz ağrısı gibi bildiğim kadarıyla
ayse_bm esragny ilk gebeliğim olunca sancı olursa nasıl anlarım o yüzden açıkçası biraz telaş yaptım. O zaman biraz daha bekleyeyim. Bir de kanama olmadı veya su gelmedi ama sancılarım sıklaşırsa hastaneye gitsem iyi olacak. Çok teşekkür ederim
ayse_bm zky_ Allah razı olsun, geliyorum yavaş yavaş diyor sanırım😅 Sizin de Allah yardımcınız olsun fazla ağrısız, sancısız doğumunuz olsun inşallah
zky_ ayse_bm sizdende Allah razı olsun. Rabbim cümlemizin yardımcısi olsun inşallah 🤲🏻 Aynen geliyorum diyor sanırım 😁
Keziban ayse_bm yalancısan belli ki oturunca dinlenip geçen şeyler genelde böyle adlandırılıyor doğumun başlaması için nişan veya su bunlardan biri muhakkak geliyor gelmeyen de var tabii ama çok nadir en kötü ihtimalle sancınız on veya 5 dakikanın altına düşecektir
ayse_bm Keziban şu an daha rahatım geldi geçti sanırım dediğiniz gibi yalancı sancı onun dışında bir belirti yoktu
gulsuakman ayse_bm her türlü ağrıyı yaşıyorum özellikle geceleri bel, kasık vs. ama sabaha geçiyor hatta nişanım bile geldi 3 gün oldu ama bebiş henüz gelmedi ☺️ Vücut gelişine hazırlık yapıyor sizinde öyledir
ayse_bm gulsuakman ayyy ben de nişan da yok daha bekliyorum sancılarım da şu an kesildi muhtemelen yalancı sancıydı umarım zamanında sağlıkla kucaklarımıza alırız 🙏🏻🤍