azra19
Yani bana göre daha dpo 3 ama kendımı çok dinlediğimdenmi belimde ağrı oluyor birde kendımı fazla duygusal hissediyorum ben ilk defa ovulasyon testiyle denedim canım Eylülde denemiştim hemen hamile kaldım ama her gün ilişki yaşadım 8. Haftamda boş gebelik olduğunu öğrendim ve sonlandırmak zorunda kaldım şuan kürtajdan sonra 2. Reglde deniyorum yaşım 37 biraz hormonların değerlerim kötü ama Eylülde hiç araştırmadan hamile kaldıysam şimdide kalırım diye deniyorum olursa artık mucizem olcak inşallah 🙏