elam11 Merhaba arkadaşlar kalbinde ek atım olup normal dogum yapan varmı acaba 35 haftalgm korkmaya basladım yada sezaryanda sorun olucak diye korkuyorum🥺
Lapsodi elam11 aşı olmuşmuydunuz corona aşısı çok stresli bir hayatlami mücadele ediyordunuz gebeliğinizi bugüne kadar nasil getirdiniz çokmu ek atımlariniz oldu
Lapsodi Merhaba ben yeni hamile kaldım doktora gitmedim şuanlik silik çizgi ile ögrendim 4+4 üm benimde ek atımlarim bu gebelikten öncede vardı size sorum sizinde gebelikten öncemi başladı bu sıkıntı gebelikle çoğaldımı
elam11 Lapsodi oldum 1 kez corana aşısı gebeligimn basindan beride var ek atımlarım var malesefki kafamda cok kurarm herseyi takıntlı bir insanm