Asdjasdj34 Kızlar daha önce basıma gelmediği için soruyorum 3.gebeliğim bu kızımda 20. Oğlumda 16.haftada hissettim hareketleri . Suan 12.haftalıga gidiyoruz sabah 6 dam beri göbek deliğimin biraz yanında kıpırtı var ilk kan akışıdır dedim sonra GAZdır dedim ama gazım Yok ve bu saatte kadar belirli hareketlerde kıpırtı hissediyorum sanki kelebek uçuşuyor içimde bebeğin hareketi olabilir mi ? Biliyorum çok çok erken ama yaşayan var mı bu durumu
bossberna Asdjasdj34 İlkinde geç hissediliyor ama diğer gebeliklerde daha erken hissetmek normal dedi doktorum.