Ben ikinci el almayı düşünüyorum çünki çok garip bişey bazıları kullanamadan satıyor sanırım bebekle ilgili bazı bebekler rahat oluyor bazıları da hiç kullanamıyor bebek durmadığı için o yüzden bende ikinci el çok iyi çok az kullanılmış bir tane kendi sallanan beşik istiyorum gece için değil ama gündüzleri işimi yaparken yemek falan yaparken kullanmak için