Kizlar 35. Haftam bitmek uzere 37 veya 38 de sezaryen olacagim hastane cantami hazirladim eksik veya fazla varsa lutfen soyler misiniz ilk hamileligim ve tamamen sosyal medyada gordugum sekilde hazirladim😂
Hemsireye verilecek;
10lu hastane cikisi
1 adet bez 1 adet alt acma ortusu
Kalın battaniye
İslak mendil
Bebek yedek;
12 tane bez
2 tane alt ust eldivenli sapkali takim
1 tane eldivenli sapkali tulum
Bolca agiz silme mendili
2 tane yedek yakalik
2 tane patik
1 tane yelek
1 ince 1 kalin muslin battaniye
Yedek penye battaniye
2 tane alt acma ortusu
Temizleme pamugu
Süt kasigi
Biberon
2 tane patik
3-4 cift corap
Pisik kremi
Kundak
Kendime hazirladiklarim;
Terlik
2 tane alt ust pijama 1 tane gecelik
3 tane emzirme sutyeni, 2 atlet,3 alt ic camasiri
6 tane depend
Gogus pedi
Gogus pompasi
Gogus ucu kremi ve pedi
4-5 tane corap
Bebegi hastaneden cikarirken icine koymak icinde kalin kundak koydum bir tane
Kisisel bakim esyalari;
Tarak
Dis macunu fircasi
Toka
Tamamlamayi dusundugum seylerde hastaneden cikarken giymek icin giysi, sabahlik veya sirtimi sicak tutmasi icin yelek veya hirka tam karar veremedim sabahliklar bornoz gibi pek hosuma gitmiyor
Hastane odasinda banyo var dus alabilir miyim acaba havluda almali miyim yanima onda kararsizim
Baska eksik dediginiz veya bunu alma gereksiz dediginiz neler var 🌸