benimbebegimm Ben hamilelikten önce yüzüme hep evde lazer yapıyordum şimdi 8 haftalık hamileyim devam etsem sizce bir sakıncası olur mu? Bunu doktoruna danışan var mı?
merylii_ benimbebegimm ben doktoruma bunu daha önce danışmıştım vücudun üst kısmına yaptığın lazer etkilemez ama sen yine de karnına kalın bir örtü ört demişti. Ama bu konuda her doktorun yaklaşımı farklı bence kendi doktoruna bir danış
benimbebegimm merylii_ sadece yüzüme uygulamak istiyorum zaten yoksa başa çıkamıyorum yüz tüyleriyle :(
merylii_ benimbebegimm yani benim doktorum öyle demişti ama bence yine de ne olur ne olmaz senin gebeliğini takip eden doktora bir sor hani o senin durumunu daha iyi bilir
gzmmom Yaptınız mı acaba? Ben de 8 haftalık gebeyim doktorum yapabilirsin dedi ama ben yine de endişe ediyorum. Yüz bölgeme devam etmek istiyorum ben de sadece , başka şeyler yüzü tahriş ediyor 😔