Geçen ay çok erken yakaladım gebelik fakat kimyasal gebelik geçirdim bu ay da bugün bat günü fakat tekrar adet olmadım sabah ilk idrarla test yaptım negatifti fakat tahmini yumurtlamamda 2 gün geç oldu sizce geçen ay kimyasal gebelikten dolayı mı bu ay gecikme yaşıyorum yoksa geç dollenme gibi bir durum mu var acaba ?