Ayla53 6+5 çok erken öğrendim 3 haftalıkken beş haftanın başinda gittim keseyi gördüm şuan sıra almaya calişiyorım ıkı hafta sonra gel demişti belirtiler ne durumda nasılsınız benım sadece ara ara mide bulantısı oluyor hafif sadece gögüslerşm aşiri hasasas
kubrasjsjs Ayla53 keseyi gördünüz bebeği göremediniz değil mi benimde aynı durumda pazartesiye aldım randevu aynı belirtileri yalıyorum bende
uzunlar Ayla53 yani bu aslında herkeste değişiklik gösteriyor 3 haftada mide bulantısı olanda var bi kez bile bulantı yaşamayanda var
Ayla53 fehuvenus ilerleyen zamanlarda başlayacak o zaman desenize ben çöm erken öğrendim yaa acaba bir anormallik var mı dıyorjm
Ayla53 kubrasjsjs doktor hiçbirsey soylemedı kese vardı iki hafta sonra gel dedi okadar malum devlette pek konuşulmuyor
Ayla53 kubrasjsjs görüntüden pek anlamadım ama 6mm yazıyordu kâğıdım üstüne yanliş olabilir 5 haftalıktı