eylusce mvlgnlr güvenilir, ama sürekli silik çıkıyorsa kimyasal olabilir. Benim de sürekli silik gibiydi kimyasal geçirdim o ay.
fehuvenus mvlgnlr benim de ilk testim böyleydi, muhtemelen çok yeni hayırlı olsun🌸 2 yıl boyunca awox kullandım sadece hamileliğimde çizgi gördüm, bir kere bile yanıltmadı
mvlgnlr eylusce günden günde koyulaştı ilk gün hayalet gibiydi sonra bir tık daha iyi oldu bugün pembe çzigiye döndü
Serappppph mvlgnlr cizginiz pembe gri değil var büyük ihtimal 2 gunde bir koyulasma takip edin ya da gidip kan verin ama var büyük bir ihtimal saglikla tutunsun ve büyüsün 🍀
Papl mvlgnlr ne durumdasınız merak ettim şuan bende aynı durumdayım regle 5 gün var awox testim hep silik çizgi çıkıyor benimde dedim acaba yoksa bu markadamı bozdu kendini
mvlgnlr Papl günden güne koyulaştı sonra kan vermeye gidecekken adet oldum sanırım kimyasal oldu 2. Kez