pelsn72 Şuan 3 yaşında kızım var kızımda kesem ovaldi şuan yine hamileyim kesem yuvarlak bir fark mı sizce bilen var mı üstteki kızımın kesesi alttaki şuan ki gebeliğim
ssaayz pelsn72 üstteki kese şekli oğluma hamileliğimi öğrendiğim şekilde oval. Bende oval kese erkek yuvarlak kese kız diye duymuştum. Ama tabi halk arasında bir hurafe ☺️ Allah gönlünüze göre versin.
fztanne_ pelsn72 canım benim de aynısı. Kızımın kesesi köşeliydi şimdi yusyuvarlak. Bekliyorum ben de cinsiyet için henüz 8+3üz
pelsn72 @ssaayz amin inşallah Aynen ya değişiyor bence hamileliklere göre Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin Benimki de merak 🫣
ssaayz pelsn72 benim 2. Bebeğim olacak ama bence biz kadınlar 5 tane de doğursak her seferinde merak ederiz ☺️