birbebegin canim benim değerlerim ilk çocuğumda 400lere kadar yükseldi ilac içtim doğuma kadar 39+6 da dogum yaptım sıkıntı olmadı, 2.gebelik su an yine 300lerdeydi ilac başladık 70lere düştü bir sıkıntı olmazsa 38.veya 39.haftada alırız dedi doktor sıkıntı etme düzenli kontrol,ilaçlar ve biraz dikkatli yeme ile üstesinden gelirsin kolestazin 😊