scgn_36 Arkadaşlar merhaba , 14+2 hamileyim bişey soracaktım sizinde kaburga altlarınızda ağrılarınız oluyor mu ?
scgn_36 duygunisa dinlenince geçiyor ama sonra karnım biraz agrıyor doktorda bir sıkıntı çıkmıyor çok şükür ama sankı sadece bende oluyormuş gibi hissediyorum :(
duygunisa Yok genellikle her gebelikte herkeste farklı oluyor bende de çok olmuştu dinlenince geçiyor
scgn_36 duygunisa bazen öyle şiddetli oluyor ki hastanede buluyorum kendimi ama bişey çıkmıyor böbrekten korktum , ultrason çekildim bişey çıkmadı . Ama şuanda gene var bütün keyfim kaçtı 😞🙁