Kubragocer Kızlar 13 ocakta ikili test için kan verdim en nabizda sonuç çıkmış gözüküyor ama bana hasteneden SMS ile mesaj geldi bugün verdiğiniz numune red edilmiştir diye o zaman sonuçlarım nasıl çıktı anlamadım
Kubragocer Ben doktora kontorle gittigim zamanda 16 haftalık olmuş oluyorum yani ikili test içinde zaman geçmiş oluyor bildiğim kadarıyla ne yapmalıyım