Merhaba anneler bir kızım olacak insallah ismini Duru koyacagız. Akrabalarla otururken ismiyle dalga geçmeye başladılar. Sabun markası dupduru dusduru diyip gülüyorlar. Ben de ben seviyorum beğeniyorum dedim ama çok üzüldüm bu sekilde dalga gecmelerine. Bir de uyarıyorlar beni ileride dalga geçerler emin misin diye.
Kızının ismi Duru olup bu tarz şeyler yaşayanlar oldu mu acaba?