Kızlar merhaba benim 19. Ve 20 haftamda 1 kez kıl kadar az olacak gibi turuncu kahve arası bi akıntım oldu 2 hafta içinde 2 kez geldi kıl kadar toplasanız neyse çekinip doktora gittim karından rahim ağzı kapalı çıktı sonra tekrar 2. Kez gelince fotograf çekip attım doktor da bu önemsiz bir şeye benziyor istersen gel alttan bakalım rahim ağzına vs dedi. 6 ay önce smear vermiştim zaten temiz geldi. Şimdi o açılır kapanır şeyle bakması beni biraz korkutuyor başına gelen var mı ne yapmalıyım ?