Arkadaşlar selam, 2-3 gün önce doktoruma gittiğimde rutin aylık bebeğimizin kontrolüne gitmiştik. Muayeneden önce tansiyon da ölçülüyor ya hani 14-7 cıkmıstı tansiyonum ve bundan 1 ay önce gittiğimde de 13-6 cıkmıstı. Doktorum dedi ki bu gebeliğe bağlı bir tansiyon yüksekliği değil senin kendi rahatsızlığın diye.
Kardiyoloji seni görsün dedi. Ben kendimi iyi hissediyorum çok şükür ama ölçtüğümüzde tansiyon yüksek çıkıyor🤷🏻♀️ he bir de bundan 1 ay öncesinde kalp çarpıntım vardı o geçmişti dün ama yine başladı. Tansiyonum normal cıkıyor ama evde ölçtüğümde. Böyle bir sorun yaşayan var mı?