kaderferhat kavalakurabiyesi doktor neden değerler normal dedi farklı doktor da gel keseyi görürüz dedi
esraezerr kaderferhat hayatım düşükten sonra bir süre beta sıfırlanmıyor belki o yüzden normal görmüştür ama sanmıyorum 40 günde de sıfırlanmıştır çoktan ben de anlam veremedim ama hamilesin de yani bu değer çok net günün de geçmiş
kaderferhat kavalakurabiyesi kendi doktorum izindeydi başka doktora gttm aradı bugün normal dedi beta dedm aa ona bakmayı unuttm dedi sonra normal dedi
beyzaygun kaderferhat evet normal büyük ihtimal geç döllenme olmuştur stres yapma istersen bir daha test ver bu kadar kolay zaten iki günde yükselişe bakman lazım keşke bugün yapsaydın
kaderferhat beyzaygun sonuç beni üzmesin diye bekledim kendi doktorum betada var cumartesi gel betaya göre inşallah kalp atışını bile alrz dedi umarım
beyzaygun kaderferhat Canım sen neden kaç gündür hastaneye tekrardan gitmiyorsun kendini perişan ettin
beyzaygun kaderferhat Hayır tekrardan kan tahlili vermeniz lazım zaten bebeğiniz daha küçük olduğu için yaptıktan iki gün sonra tekrar kan tahlili yapmanız lazımdı eğer tekrar yapsaydınız sonuca göre değerin nasıl yükseldiğinede bakıp yorum yapabilirik
kaderferhat beyzaygun ya o kadar sıkıntıya girdim ki hayal kırıklığına uğrarım diye korkuyorum sabredicem inşallah Allah büyüktür . Beyaz akıntım var acaba normalmi diğer çocuğum 9 yaşında onda nasıldı unuttm