nnur20 Kızlar bazen geceleri daha çok karnım agrıyor gün içinde de sağ kasıgımda ağrı oluyor sürekli devam eden bazen bacağıma vuruyor. Kalp atışını duyduk cok sukur ama cok korkuyorum bu normal mi nolur bişey diyin :(
Asi_07 nnur20 cnm o bende de oluyordu kanama olmadığı sürece doktorurum normal dedi ilk üç ay oluyor benim 8 haftaya kadar devam etti korkmayın bol istirahat edin ağrınız oldukça uzanıp dinlenin doktorunuza danışın magnezyum verir rahatlatır
aselimdurum nnur20 8.haftama kadar o ağrılar oldu canım kanama olmadığı müddetçe sorun yok rahim kasları geriliyor o yüzden ağrı oluyor şuan 10+3üm hiç ağrım kalmadı
nnur20 Asi_07 kanama yok cok sukur ama progestron kullanıyorum belki progestronunda yan etkisi mi diye düsündüm