Kızlar 2022 de ilk doğumum normaldi ve çok zor geçti ziya Çetin e gitmiştim iyi ve başarılı bir doktor ancak yakın diye çekirge doruk ile anlaşmıştık hastaneden de ebelerdende hiç memnun değildim travma kaldı doğumum onlar yüzünden dahada zorlaşmıştı. 😪
Şuanda 2. Çocuğum için hamileliğimi yeni öğrendim ve gerçekten memnun kaldığınız doktor ve hastane varsa Bursa’da tavsiyelerinize ihtiyacım var yardım ederseniz sevinirim ❤️