Merhaba kızlar ikinci gebeliğim ama aradan 9 yıl geçmiş olduğu için hiç birşey hatırlamıyorum hafif bulantılarım tiksinme oluyordu ama şu iki gündür hiç bir belirti kalmadı sizce normal mi doktora salı günü gideceğim ama ister istemez düşünüyorum ağrılarım geçti göğüs hassasiyetim azaldı birden böyle olması şaşırttı beni