Kızlar bebeğimin bir haftadan fazladır sağ yanağı şişmiş ben farketmedim ama ilk annem söyledi ona öyle geliyor sandım bugün kaynanam da söyledi pazartesi doktora götüreceğim zaten sizce diş mıdır yoksa bebeğim iki hafta kadar önce viral enfeksiyonu vardı doktora götürmüştüm şimdilik parasetamol kullan geçmezse hastaye yatış yapabiliriz demişti bide bebeğim çok iştahsizlandi hiç bişey yemek istemiyor sizce nedendir sizin bebelerde de oldu mu böyle