fatma995_ Arkadaşlar 14 haftalık oldum sağlık ocağında kan verdim ve doktor B vitamini ve ferittin eksikliği var dedi kadın doğuma sevk etti prosedür mü acil mi anlayamadım ama 10 gün sonra zaten kontrolüm var beklemelimiyim yoksa dikkate alıp gitmeli miyim