Pembemiimavimii Yada iyi ki oldu diyen ne koşulda yapıyorlar ilk doğumumda suni sancı çeken biri olarak ikincide korkuyorum suni sancıdan önerirmisiniz epidurali?
elfdokan Pembemiimavimii suni sancı aldım açıklığım 5 cm oldugunda dayanamadım ve epidural istedim işe yarayadabilir yaramayadabilir diye uyardılar ama şükür ki ağrılarımı kesti ve ben uyudum açılmaya devam etti yorgunluktan hiçbir şey hissetmedim 10 cm olunca beni uyandırıp doğum sandalyesine aldılar nst ye bağlıydım kasılma geldikçe ıkın dediler ağrı hissetmediğim için ve yavrum doğdu
Melismelo İlk doğumumda yaptırdım pişman oldum cünki bende fayda etmedi yani aynı sancıları boşa cektim ama yinede yatakdan kalkmam yasakdı ve doğumdan sonrada bel ağrısı yaşadım boş yere
Pembemiimavimii elfdokan ne güzel ama sizin şansa yaramış peki sonrasında bel ağrınız anlatıldığı gibi oldumu
sanem34001 Epidural 2 doz yapılıyormuş. Spinal tek doz oluyor. Spiralde sonrasında beli ağrıyan sırtı agrıyan çok oluyormuş. Ancak tam bilemiyorum bend emerak ediyorum. İkiside Epidural bölgeye yapıldığıniçin karıştırılıyormuş.